سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز تکنولوژی و معرفی کسب و کارهای آنلاین

نظر

سامسونگ گلکسی M40

سامسونگ گلکسی M40 موفق به کسب تاییدیه وای فای شد. انتظار می رود این گوشی هوشمند در آینده نزدیک به صورت رسمی معرفی شود.

 

شرکت های چینی در سال های اخیر گوشی های اقتصادی قدرتمند زیادی را تولید کرده و در بازار به فروش رسانده اند. در این میان شیائومی با گوشی های ردمی در بازار هند به موفقیت بسیار مناسبی دست پیدا کرده است. این موضوع باعث شده سامسونگ نیز مشغول توسعه گوشی های اقتصادی برای بازارهایی مانند هند شود.

سامسونگ امسال از چندین گوشی اقتصادی رونمایی کرده است. این برند کره ای امسال تصمیم گرفت گوشی های سری گلکسی M را در معرض دید عموم قرار دهد.

در گذشته سامسونگ از گوشی های گلکسی M10، گلکسی M20 و گلکسی M30 به صورت رسمی رونمایی کرده بود و حال به نظر می رسد باید با گوشی گلکسی M40 ملاقات کنیم (سامسونگ گلکسی M30 مجهز به یک باتری غول پیکر معرفی شد).

به تازگی گوشی سامسونگ گلکسی M40 تاییدیه وای فای را دریافت کرده است. این دستگاه دارای شماره مدل SM-M405F است. این اسمارت فون به سیستم عامل پیش فرض اندروید پای مجهز شده است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با این محصول در اختیار رسانه ها قرار نگرفته؛ با این حال گزارش های گذشته به عرضه گوشی گلکسی M40 نیز اشاره کرده بودند.

گوشی سامسونگ گلکسی M40 در مقایسه با گلکسی M30 به مشخصات فنی قدرتمندتری مجهز می شود و با قیمت بالاتری در اختیار خریداران قرار می گیرد. این احتمال وجود دارد که مشخصات فنی این محصولات مشابه باشد.

گوشی های گلکسی A30 و گلکسی A40 تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند. در حقیقت تفاوت این دو گوشی هوشمند در ابعاد نمایشگر و همچنین ظرفیت باتری است (سامسونگ از گوشی های گلکسی A50 و گلکسی A30 رونمایی کرد).

انتظار می رود در آینده اطلاعات بیشتری از گلکسی M40 به اینترنت راه پیدا کند.