سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز تکنولوژی و معرفی کسب و کارهای آنلاین

نظر

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات فرصتی را برای ساخت دارایی هایی ارائه می دهد که باعث افزایش ارزش و ایجاد ثروت می شود. اگرچه بسیاری از مردم فکر می کنند که سرمایه گذاران املاک و مستغلات باید سرمایه گذار باشند تا وارد بازار املاک و مستغلات شوند، حتی صاحبان خانه های متوسط ??نیز سهم خود را در بازی املاک دارند. در اینجا گزینه های مختلف سرمایه گذاری در املاک تورنتو و دلایلی که املاک می تواند سرمایه گذاری خوبی باشد، به خصوص در بلندمدت توضیح می دهیم.
سرمایه گذاری در خانه تورنتو

این ساده ترین راه برای ورود به بازار املاک و مستغلات است. شما به وجوهی برای سرمایه گذاری در ملک خود از طریق وام مسکن دسترسی دارید، به این معنی که تا زمانی که بتوانید پیش پرداخت داشته باشید، اعتبار خوب و درآمد ثابتی داشته باشید، احتمالاً می توانید ملکی برای خرید پیدا کنید، حتی اگر در این شهر باشد. حومه شهر

مزایا عبارتند از:

    شما در خانه زندگی می کنید، بنابراین هزینه زندگی اضافی برای اجاره ندارید
    داشتن اقامتگاه اصلی بهترین شکل "پس انداز اجباری" است
    پرداخت‌های وام مسکن شما سرمایه‌گذاری‌های افزایشی کوچک‌تری هستند که سرمایه خانه بزرگی را ایجاد می‌کنند
    این یک سرپناه مالیاتی فراهم می کند زیرا وقتی خانه خود را می فروشید، از سود شما مالیات نمی گیرد
    سهام خانه شما می تواند سرمایه ای را برای سرمایه گذاری های دیگر فراهم کند
    نرخ بهره وام مسکن در حال حاضر پایین است

خرید خانه در تورنتو ابتدایی ترین شکل خرید و نگهداری سرمایه گذاری است. آن را بخرید، آن را نگه دارید و شاهد رشد سهام خود باشید.
خرید و نگهداری

شما می توانید استراتژی خرید و نگهداری را برای بیش از یک ملک اعمال کنید. مگر اینکه میلیون ها دلار به شما اجازه حمل چندین وام مسکن را بدهد، ساده ترین راه برای انجام این کار سرمایه گذاری در املاک اجاره ای است. این یک راه عالی برای ایجاد یک سبد املاک و مستغلات است، زیرا می توانید یک یا چند ملک اجاره ای بخرید و مستاجرینی داشته باشید که برای پرداخت وام مسکن شما درآمد حاصل از اجاره ایجاد کنند. در این سناریو، تقریباً به نظر می رسد که ملک شما بدون رهن است.

ترفند در تورنتو، البته، خرید ملک اجاره‌ای است که می‌توانید از پس پرداخت آن برآیید، و همچنین به شما اجاره کافی برای پوشش وام مسکن شما را می‌دهد. تنها مشکل املاک اجاره ای این است که آنها نیاز به مدیریت و نگهداری دارند، بنابراین باید از خود بپرسید: "آیا من واقعاً می خواهم صاحب خانه شوم؟" شما می توانید هزینه های مدیریت دارایی را برای شخص دیگری بپردازید تا کار را انجام دهد، اما این به سود شما می خورد.
کاندوها و املاک اجاره ای

تا زمانی که ملک را با قیمت منصفانه خریداری می کنید، ملکی دارید که مستاجران را جذب می کند (نزدیک به حمل و نقل، مقرون به صرفه در مقایسه با سایر اجاره ها در منطقه، منطقه امن، نزدیک امکانات رفاهی و غیره) و می تواند مستاجران را نگه دارد، می توانید یک ساختمان بسازید. نمونه کارها قابل احترام تنها اخطار این است که شما البته به 20 درصد پیش پرداخت برای هر ملک نیاز خواهید داشت و وام مسکن دریافت می کنید.

کاندوهای تورنتو یک انتخاب محبوب هستند، زیرا قیمت خرید مقرون به صرفه تری دارند، به خصوص در صورت خرید قبل از ساخت. آنها همچنین تقاضای مستاجر به عنوان یک ملک اجاره ای دارند و بازار آپارتمان شاهد پیشرفت های عالی در ارزش است. نکته منفی این است که اجاره شما باید به اندازه کافی بالا باشد تا هزینه های وام مسکن و آپارتمان شما را پوشش دهد.
تلنگر املاک و مستغلات

فلیپینگ خرید یک فیکسر-روکش کم ارزش، بازسازی آن و سپس فروش آن با سود است. این مدت طولانی است که یک انتخاب سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای افرادی بوده است که علاقه ای به صاحبخانه شدن ندارند. با این حال، تامین مالی دشوارتر است زیرا برای مدیریت بازسازی به پول نیاز دارید. مگر اینکه شما یک فرد خوش دست واقعی باشید یا کسی را بشناسید که چنین است، بازسازی می تواند چالش های زیادی ایجاد کند.

رقابت برای خرید فیکسرهای رویه می‌تواند شدید باشد، زیرا نه تنها سرمایه‌گذاران، بلکه مالکان خانه‌ها هستند که به دنبال املاک کم‌ارزش‌شده هستند. همچنین، پیدا کردن خانه ای که قیمت آن به میزان قابل توجهی کمتر از ارزش بازار باشد، دشوار است. خطر بیشتری وجود دارد زیرا باید بدانید:

    چقدر باید برای خانه پرداخت کرد
    چقدر سرمایه گذاری کنیم تا بتوانیم با سود بفروشیم
    چگونه خانه را قیمت گذاری کنیم تا برای یافتن خریدار زیاد نباشد

تامین مالی هزینه های شما می تواند مشکل باشد و پیدا کردن وام دهنده می تواند یک چالش باشد. اگر در فروش با مشکل مواجه شدید، می توانید سعی کنید ملک را برای پوشش وام مسکن خود اجاره کنید. با این حال، با موجودی کم مسکن امروز، فروش نباید مشکلی ایجاد کند و حتی ممکن است قیمت‌ها را به دلیل جنگ قیمت‌ها افزایش دهد.

سرمایه گذاری مشترک در املاک و مستغلات

اگر می‌خواهید در املاک تورنتو سرمایه‌گذاری کنید، اما اعتبار بدی دارید یا پول کافی برای پیش‌ پرداخت خانه ندارید، می‌توانید با شخصی که به آن اعتماد دارید شراکت کنید و با هم خرید کنید. شما بار تامین مالی ملک را به اشتراک می گذارید و هنگام فروش سود آن را تقسیم می کنید. شما می توانید این کار را با استفاده از استراتژی خرید و نگهداری، اجاره املاک به مستاجران، ورق زدن یا حتی مالکیت و زندگی مشترک در ملک انجام دهید. ترفند این است که تمام اصطلاحات به وضوح ترسیم شوند مانند:

    برای تلنگرها، نحوه انجام تعمیرات، پرداخت هزینه و مدیریت آن
    چقدر حاضرید برای ارتقاء هزینه کنید تا همچنان سود داشته باشید
    یافتن مستاجر و مدیریت ملک در صورت اجاره
    استراتژی و اهداف فروش شما
    خرید یک شریک

در انتخاب شریک بسیار احتیاط می شود. برخی از آنها سابقه تمدید بیش از حد مالی خود را دارند و به احتمال زیاد می توانند دوباره این کار را انجام دهند. با یک وکیل مشورت کنید تا در مورد بهترین روش ادامه دهید.
خرید REITS

صندوق‌های سرمایه‌گذاری مستغلات یا REIT سازمان‌هایی هستند که به صورت عمومی معامله می‌شوند که در دارایی‌های املاک و مستغلات مولد درآمد سرمایه‌گذاری می‌کنند. آنها مانند سهام خریداری می شوند و در انواع مختلف با درجات مختلف ریسک وجود دارند. آنها معمولاً از هلدینگ های متنوعی مانند ساختمان های صنعتی، برج های آپارتمانی مسکونی، ساختمان های اداری، مراکز خرید و غیره تشکیل شده اند و می توانند دارایی های محلی یا بین المللی باشند.

شما می توانید به راحتی واحدهایی را در اختیار داشته باشید زیرا قیمت آنها از 10 دلار در مقایسه با حداقلی که برای پیش پرداخت برای ملک تورنتو نیاز دارید، کمتر است. در 10 سال گذشته، ارزش دلار REIT ها 215 درصد رشد کرده است که آنها را نسبتاً سودآور کرده است. این با تمام مزایای مالکیت، بدون هیچ سردردی همراه است.
مزایای سرمایه گذاری در املاک اجاره ای

فرصت های اجاره ملک یک استراتژی خوب سرمایه گذاری در تورنتو در املاک و مستغلات است. جمعیت تورنتو در حال افزایش است و تقاضا برای واحدهای اجاره ای نیز افزایش می یابد. در واقع، تورنتو با 77435 ساکن جدید که بین ژوئیه 2017 تا ژوئیه 2018 وارد این شهر شده اند، سریع ترین کلان شهر در آمریکای شمالی در حال رشد است. متوسط ??اجاره بها باید بتواند وام مسکن شما را پوشش دهد و در برخی موارد حتی پیش پرداخت شما را به سرعت پس بگیرد. تنها مشکل این است که املاک در منطقه تورنتو بزرگ امروز به طور متوسط ??839,363 دلار است، بنابراین برای پیش پرداخت خود تقریباً به 60,000 دلار نیاز دارید.